26 april

26 april 2016 - Airlie Beach, Australië

26 april
Onze laatste dag van deze zeiltocht, snik snik. Slapen was niet echt geweldig vannacht, omdat het flink waaide, alles klapperde en ging op en neer. Maar overdag maakt alles weer goed! Om 7.00 uur ontbijt en om 8.00 uur lagen wel al in het water bij Langford Sand Spit, Langford Island. Weer heel mooi koraal, van fluoriserend geel tot paars. Zicht was niet zo best onder water, omdat de zee te wild was. Na 1 uur terug op de boot, snel douchen en dan weer terug richting Airlie Beach, waar we onze reis langs de oostkust gaan hervatten. Nog 1 overnachting in Airlie Beach en dan gaan we weer een auto huren. Na een rollercoaster van 3 uur op het water zo'n 26 km, zonder dat Karen ziek werd, kwamen we aan in rustig water vlak voor de kust van Airlie Beach. Nog een heerlijke snack en afscheid nemen van elkaar. Het was een geweldige trip.
Onze koffers opgehaald en met de taxi naar onze B&B, Whitsunday Moorings met een zitje buiten met uitzicht op de haven, een heerlijk zwembad met hangmat. Jaja we wrijven het jullie maar weer even in!
Wasje gedraaid en lekker even met de beentjes omhoog, relaxen in ons mooie appartement.
Nog even het centrum voor een hapje eten en een cocktail voor Karen. We zijn uiteindelijk bij de Mexicaan beland, waar we heerlijk gegeten hebben. Leuk stadje, heel gezellig, backpackers heaven!
Nu eindelijk weer eens tijd om een boekje te lezen. Morgenvroeg auto ophalen om naar Magnetic Island te gaan, waar we de komende 3 nachten verblijven.