17 april

17 april 2016 - Bondi Beach, Australië

17 april
Vanmorgen naar de 2e verdieping verhuisd, mooi groot appartement en het lijkt ons inderdaad veel rustiger. Verder al ingecheckt voor onze vlucht dinsdag naar Ayers Rock.
Vandaag gaan we naar Bondi Beach, het is nog droog, maar dat gaat niet lang meer duren. Op Bondi Beach wat rondgelopen en foto's gemaakt. De echte Bondi Rescue nog in actie gezien, maar gelukkig niets ernstigs. Vanwege het weer was het ook niet druk op het strand. Het begon te miezeren, dus na even schuilen toch de walk van 2,5 km naar Bronte Beach gelopen. Heel mooi, langs de ruige kustlijn. Er is normaal gesproken veel activiteit op de stranden, volleybal, je kunt bbq-en. Er was zelfs een openlucht concert aan de gang. In Bronte heerlijk geluncht en daarna met de bus richting centrum. Daar nog wat rond gewandeld, er is nog zoveel wat we niet gezien hebben. Even bij het ANZAC War Memorial (oorlogsmonument) gestopt en de St Mary's Cathedral van binnen bekeken. Nu met de beentjes omhoog in het hotel en zo meteen richting Darling Harbour voor het avondeten. Hopelijk blijft het droog. Vanavond was carnivoor evening (walhalla voor Frans) bij restaurant " The Meat & Wine Co" en Karen moest het doen met een salade, maar wel erg lekker! Morgen moeten we vroeg op voor onze excursie naar de Blue Mountains.

1. Hannie:
    17 april 2016
    Prachtige foto's, die fietstocht klinkt super leuk. En dan morgen naar the blue Mountains, hopelijk hebben jullie dan mooi weer.