Relaxdag An Bang Beach 2

15 maart 2024 - An Bang, Vietnam

We werden wakker met het geluid van de golven. Frans dacht eerst dat het regende, toen tot hem door drong waar we waren, het was gelukkig de zee 🌊. Ontbijt weer lekker buiten en al vroeg lagen we op onze strandbedjes hier voor de deur. Het is erg bewolkt, maar de temperatuur is heerlijk. Mensen gekeken, boekje gelezen, af en toe beetje wegdoezelen, hapje eten, zo komen we de dag wel door.

Rond 17.00 uur gaan we naar het centrum van Hoi An, voor Frans zijn schoenen. Ze zaten als gegoten en waren ook heel erg mooi, zie foto. Mijn portemonnee was niet gelukt, te moeilijk. Was wel blij dat ze hem niet gesloopt hadden en dat van tevoren al bedacht hadden 😬.

We drinken nog een cocktail onderweg en gaan hier 100 meter verderop een hapje eten. Frans had een flinke gegrilde “red snapper” en ik een 4-kazen pizza. Frans kon mooi zien hoe zijn vis klaargemaakt werd. Gezellig tentje met heerlijk eten en dat om de hoek. De rest van de avond lekker ons boek uitlezen. Morgen vliegen we naar Ho Chi Minh (Saigon), van de rust naar de drukte! Gelukkig hoeven we niet vroeg op, dus we kunnen op ons gemakje opstaan.

1. Jake:
    Bij red snapper moet ik meteen denken aan die op Koh Samui 😂
  2. Yvonne:
    15 maart 2024
    Bijzondere vorm van die vissersbootjes ... daar zal vast een reden voor zijn?
    Ziet er verder weer heerlijk uit ... vooral die red snapper ;-)
  3. Carla:
    Heerlijk relaxen zo te lezen 😊 en prachtschoenen 👞👞
  4. Jacqueline:
    16 maart 2024
    Gaaf, je schoenen op mast gemaskt🤩

Jouw reactie