Welkom op ons reisblog!

27 maart 2016

Welkom op ons reisblog bij Reislogger! Wij gaan deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor onze mailinglijst!

1. Reislogger:
    27 maart 2016
    Welkom bij Reislogger! We wensen jullie veel plezier op reis!
  2. Annemieke:
    27 maart 2016
    Hee lieverds, verheug me nu al op de leuke verhalen en mooie foto's.... Heel veel plezier xxx
  3. Ton en Nellie:
    28 maart 2016
    Begin jullie reisverhaal maar eens waar jullie naar toe gaan, hoe lang en waarom. Ik blijf jullie vanaf dat moment volgen. Prachtige manier om mee te genieten. Mijn laatste reislog is van de Tour d'Afrique 2012.
  4. Karen Esser:
    28 maart 2016
    Hallo volgers, mocht het eea niet duidelijk zijn, je kunt doorklikken op de site op "profiel" en " kaart" voor meer reis en achtergrondgegevens. Grtjs Karen en Frans
  5. Yvonne:
    28 maart 2016
    Hi Karen en Frans! Leuk dat we jullie kunnen volgen! Spannend! Wens jullie alvast een hele goede reis en geniet ervan!!! Dikke knuffel xxx
  6. Marja:
    28 maart 2016
    Hallo wereldreizigers, leuk idee dit blog. Kunnen we een beetje mee op reis. Veel plezier.
  7. Gerry:
    29 maart 2016
    Hallo Globetrotters, leuk joh om jullie op deze wijze te kunnen volgen.. Onwijs veel plezier en geniet !
  8. L4a:
    29 maart 2016
    Super om nu eens mee te mogen reizen met jullie naar Australie. Ben ook helemaal niet jaloers :) Heel veel plezier en geniet ervan. Goede veilige fantastische reis. xx
  9. Margeertje:
    30 maart 2016
    Heel veel plezier. Geniet van jullie prachtige reis
  10. Vivian ackers:
    30 maart 2016
    Geniet!!! Ik ben ook helemaal niet jaloers ;;-))
    heel feel liefs, en take care.
  11. Erik en Joelle:
    1 april 2016
    Hoi Karen en Frans,

Geniet enorm van jullie mooie geplande vakantie,
    Wij volgen jullie met plezier en zullen er zo ook van genieten.

Enjoying and greetings from Belgium.
  12. Ton en Thea:
    1 april 2016
    Hey lieve mensen, een hele mooie reis gewenst! Geniet met volle teugen!
  13. Winny:
    2 april 2016
    Goeie reis!! Ik ga jullie zeker volgen!