Reisdag Phu Quoc, HCMC, Düsseldorf, Uden

24 maart 2024 - Uden, Nederland

Na relaxed wakker worden, want we hadden geen haast, lekker rustig nog 1x uitgebreid aan zee ontbeten. Ons 1e vliegtuig had 1 uur vertraging, vonden we geen straf dat we nog wat langer op dit mooie eiland mochten blijven.

Al met al zijn we lang onderweg geweest! Eerst naar HCMC waar Frans nog even zijn laatste Vietnamese soepje scoorde. Daar moesten we zo’n 5 uur wachten voor onze volgende vlucht naar Doha. Dan kom je na 7,5 uur vliegen, middenin de nacht aan op dat mega grote vliegveld in Doha, ook daar weer een paar uur stuk slaan voor we doorvlogen naar Düsseldorf. Rond 07.00 uur zijn we vanmorgen geland, waar Annemieke al op ons stond te wachten! We hadden weinig geslapen, dus superfijn dat we niet zelf hoefden te rijden. Brrr wat is het koud, zelfs wat hagel vanmorgen bij het vliegveld. Lekker straks met een joggingpak op de bank, met kruik, onder een dekentje en een  heerlijk bordje boerenkoolstamppot. Je kunt maar ergens naar uitkijken😅.

Het is een fantastisch gevarieerd land, veel cultuur, geschiedenis en mooie natuur. We hebben zelf erg genoten, ook van al jullie leuke en lieve reacties. Op naar hopelijk nog vele mooie reizen 🌍 😘

1. Indy:
    24 maart 2024
    Liggen de frikandellen al in de pan:p die zal papa ook wel gemist hebben
  2. Yvonne:
    24 maart 2024
    Welkom thuis! Wat een ervaring weer erbij! Nu lekker nagenieten onder je dekentje 😘
  3. Erna:
    Welkom thuis
  4. Jacqueline:
    24 maart 2024
    Jullie hebben weer een bijzondere reis gemaakt, nu bijkomen 😅
  5. Michele Buhlert:
    24 maart 2024
    Thank you so much for including us in your travel log! We felt like we were traveling along with you and all your adventures. :)
  6. Ton en Nellie:
    24 maart 2024
    Dag Karen en Frans, jullie kunnen weer terugkijken op een mooi avontuur en bovendien weer een land afstrepen van de lijst. Wij zitten met 18 personen van de familie op Center Parcs Kempervennen Valkenswaard. Lieve groeten Ton en Nellie.
  7. Carla:
    24 maart 2024
    Hoi Frans en Karen, wat een mooie reis weer,mooie foto's en mooie verhalen, welkom thuis weer en tot gauw 😋
  8. Gerry:
    25 maart 2024
    Welkom thuis, nu trachten te acclimatiseren ... ;)
  9. Paula Goossens:
    Welkom thuis!
  10. Floor Koopmans:
    25 maart 2024
    Welkom thuis, ik heb genoten van jullie reisverhalen!
  11. Mirjam:
    25 maart 2024
    Welkom thuis! Jullie reisverslag was superleuk om te lezen en een mooie herinnering. Hartelijk dank en geniet nog lekker even na.
  12. Charlotte Esser:
    26 maart 2024