Worrowing cottages

14 april 2016 - Worrowing Heights, Australië

Worrowing cottages

Deze foto werd gemaakt op 14 april 2016 in Worrowing Heights, Australië met een Apple Iphone 5S.

1. Marlies de Graaf:
    15 april 2016
    Prachtig! Nou voor mij nog 1 nachtje " eigen bed" en dan naar Zuid Afrika! Het huisje doe mij denken aan de vakantiehuisjes in Zweden. Simpel maar oké. Have fun! Liefs Marlies
  2. Tineke en Ad:
    16 april 2016
    Hoi Karen en Frans. Australie heb ik leren kennen via mijn favoriete sport: Langlaufen. De wedstrijd daar, de Kangaroo Hoppet is op de laatste Zaterdag van Augustus, op de Bogong High Plains ca 300 km van Melbourne, het dorp aan de voet van de bergen daar is Mt.Beauty. We hadden daar een caravan gehuurd. De eerste avond daar in 1991 gingen naar een restaurantje. Tineke bestelde een fles wijn, de dienster zei: die moet je hier tegenover in de bottleshop halen, we serve BYO. We snapten en niks van en gingen over op Spa. Toen even later een familie met een krat bier en wat flessen aankwam viel bij ons na enige uitleg het kwartje. Potts Point is een fijne plek, we hebben er enkele keren gelogeerd in Mc.Clay street bij
    Mc.Clay Apartments, we begonnen met A$ 80,- Maar na een verbouwing was de normale prijs A$ 240,- en bij New Year A$ 600,-
    p/n en 2 nachten verplicht wegens het zicht op het vuurwerk op de brug.