Reisdag Rarotonga naar Auckland

6 april 2023 - Auckland International Airport, Nieuw-Zeeland

5 april t/m 6 april

Vanochtend rustig opgestaan en lekker buiten op de patio ontbeten en nog even genoten van de zee en omgeving. We hoeven gelukkig niet om 10.00 uur uit het huisje en mogen er gebruik van maken tot we vertrekken. Ondertussen pakken we de koffers maar weer eens in.

We hadden nog 1 ceremonie te gaan, namelijk de sleuteltjes in zee gooien van het liefdesslotje wat we in Auckland opgehangen hadden. We vonden het specialer om dat hier te doen, zie video. En we plaatsen onze blog van gisteren en enkele foto’s. Matariki komt nog even langs om de laatste spullen op te halen en Willie geeft een usb stick met de foto’s van gisteren af.

Om 14.00 uur worden we pas naar het vliegveld gebracht, terwijl we om 16.00 uur al vliegen, hier komt dat allemaal niet zo nauw. Eigenlijk moet dat 3 uur van tevoren, maar volgens Laurence is 2 uur van tevoren meer als genoeg. Er vertrekt toch maar 1 vlucht. Stel je niet te veel voor van dit vliegveld, het is eigenlijk wel grappig. Er lopen overal kippen rond, er is geen rij, niets van dat alles. Nog nooit zo makkelijk en relaxed ingecheckt, dat gaat morgen op Auckland een ander verhaal zijn! We worden al gewaarschuwd door de stewardessen dat we ruim 3,5 uur aan moeten houden daarvoor! We slapen in een Airport hotel 10 minuten van het vliegveld.

Rond 18.30 uur komen we aan in Auckland Nieuw Zeeland. Niet dat we maar 2,5 uur gevlogen hebben want onze reis was 4,5 uur, maar door het tijdsverschil komen we weer 2 uur terug in de tijd. En natuurlijk is het ineens 6 april omdat we weer door de internationale datumgrens heen gaan. Voor we onze koffers hebben en weer door de immigratie heen zijn is het 19.30 uur, dat ging allemaal heel soepel! We hebben dus een hotel vlakbij het vliegveld, omdat het alleen voor een overnachting is. Na wat gegeten te hebben liggen we om 21.30 uur in bed, want de komende dagen zullen we veel in een vliegtuig zitten.

Ondertussen lezen we de vele leuke reacties op de blog over onze ceremonie 😍

1. Michele Buhlert:
    6 april 2023
    Safe travels to you both, and again thank you for bringing us along on your incredible journey
  2. Floor:
    6 april 2023
    Zo bijzonder wat jullie alllemaal meemaken!
  3. Mirjam:
    8 april 2023
    Wat romantisch, super mooi! En wat een prachtige reis. Van harte gefeliciteerd met jullie Kiwi huwelijk. Jullie zien er prachtig uit. Ik wens jullie dan ook nog hele vele mooie momenten samen. Goede reis en tot ziens
  4. Corinne:
    8 april 2023
    Wauw wat hebben jullie een prachtige reis gemaakt!
    Heel bijzonder!
    En getrouwd terug gekomen!!🎊🎶😀
    Tot binnenkort in Nederland😘
  5. Yvonne:
    9 april 2023
    Genoten van jullie uitgebreide verslagen, foto's en filmpjes! Geweldig! Welkom thuis en nu lekker nagenieten 😍😘