Argentinië 2022

27 februari 2022 - Uden, Nederland

Na lang wachten mogen we weer! Nieuw Zeeland is voor de 2e keer verzet naar 2023, hopelijk is 3 x scheepsrecht.
We hebben gekeken voor een alternatief waar we veilig naar toe konden, waar we welkom waren en waar we nog niet eerder waren geweest!
Op het moment van boeken was er weinig geel, maar Argentinië was er gelukkig 1 van.
Ik ben wel al in 2019 in Buenos Aires geweest samen met Indy en Frans heeft een paar jaar geleden de watervallen van Iguazu bezocht.
Dus die kunnen we elkaar mooi laten zien en de rest van dit immens grote land is een verrassing voor ons.
We zijn heel erg benieuwd, we gaan van oost naar west en van zuid naar noord en van heel koud naar heel warm.
Met 5 binnenlandse vluchten hopen we een goede indruk van dit land te krijgen en jullie met onze verhalen en foto's mee te nemen.
De enige truc is nog dat we aanstaande donderdag negatief testen! We hopen op 4 maart te vertrekken.

1. Yvonne:
    27 februari 2022
    Wat een avontuur! Geweldig! Hopelijk gaat alles naar wens en kunnen jullie gaan genieten van alles wat Argentinië te bieden heeft! Goede reis alvast! xx
  2. Betty:
    27 februari 2022
    Dat wordt vast weer een heel mooie reis! Gaan jullie ook naar Patagonie? We zullen voor jullie duimen dat jullie negatief testen. Alvast heel veel plezier!
  3. Wim:
    Eindelijk!
  4. Karen Esser:
    27 februari 2022
    Ja Betty, we gaan zeker naar Patagonie, we hebben de route er al in gezet.
  5. Ilse marselis:
    27 februari 2022
    Heel veel plezier geniet er maar lekker van
  6. Gerda:
    27 februari 2022
    Geniet ervan samen en een goeie reis gewenst 😘
  7. Paula Goossens:
    27 februari 2022
    Whauw, wat een mooi nieuw avontuur voor jullie! Geniet ervan!
  8. Gerry:
    Enjoy en goede reis :) XX
  9. Judith:
    27 februari 2022
    Wat leuk dat de reis bijna kan gaan beginnen! Mooi en gevarieerd programma. Geniet er volop van samen! XX
  10. Erna:
    28 februari 2022