Foto's en video van het Parapenten

11 september 2019 - Uden, Nederland

Lieve mensen,

Bedankt weer voor het meelezen en de leuke reacties, zoals beloofd zijn nu de foto's en video van het parapenten toegevoegd.

Groetjes Karen en Frans

1. Gerry:
    11 september 2019
    Zojuist de video's zitten bewonderen.... g-e-w-e-l-d-i-g !!!!
    Hoe gaaf moet dit zijn geweest, ik geloof dat ik ook eens moet gaan informeren.
    Top dat Frans tijdens zijn vlucht ook nog even wat ochtendgymnastiek moet doen,
    ;)
    Wat een gedenkwaardige verjaardag was dit Karen..... Hele fijne week nog XXX
  2. Ton en Nellie:
    11 september 2019
    Dag Karen en Frans, de verslagen van nu en die van Sint Petrusburg e.o. Gelzen, prachtig allemaal. Jullie gaan wel hard in het bezoeken van alle landen op deze wereld. Het overkomt jullie nog dat je landen tekort komt om af te stempelen. Ik zag jou Frans bij een mooie fiets staan, gaan jullie binnekort een fietstocht maken naar de ontbrekende landen. Nellie en ik zijn net terug van de fietstocht van Uden naar Praag. Geweldig 1200 km via een prachtige route met ons tentje achterop. Vorig jaar Ierland rond in 1500 km. Ik ga in oktober een maand op werkbezoek bij Noud van Hout Watoto-Foundation in Tanzania rn Nellie is 3 weken naar Suriname. Is de verge,ijking met te bereiken werelddoelen al aardig in balans aan het geraken.
    Geniet van jullie sportieve verblijf op hoog niveau in La Douce France.